Estrenem intercanvi: Figeac ens espera
  • Noticias

Estrenem intercanvi: Figeac ens espera

Després de 25 anys amb Marsella, 4t ESO inaugura una nova etapa

Enguany, l’equip de 4t estrena intercanvi. Ens integrem en un projecte de deu anys d’història entre els centres Mare de Déu de l’Olivar (Alaquàs) i el Collège Marcel Masbou (Figeac, a l’Occitània francesa). La setmana passada vam rebre el grup de França, i tot l’alumnat i professorat dels tres centres vam compartir una jornada de passeig en bici pel Jardí del Túria, així com dinar i jocs a la platja.

La bona relació entre els joves de les tres escoles els ha deixat amb ganes de viure la segona part, que serà d’ací a tres setmanes, amb el nostre viatge a Figeac. La sintonia i ganes de treballar junts de tot el professorat implicat està fent d’aquest projecte una experiència enriquidora.

Cristina Díez